27 sierpnia 2012

Dzisiaj spędziłam leniwy dzień z moim Karolkiem :-) Od rana pełen relax. Wstaliśmy po 8:00. Zjedliśmy śniadanko i przesiedzieliśmy przed TV pół dnia. Obejrzeliśmy chyba 3 albo 4 filmy :-)
 Czasami fajnie jest nic nie robić :-) 

Jutro już do pracy. Pierwsza zmiana, a więc pobudka o 4:40. A ja tak lubię pospać ... no ale nie ma lekko. Pieniądze się same nie zarobią ;-) 

Miłej nocki :-*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz